Veloforums



It is currently December 11th, 2018, 5:46 am
Board index | View unanswered posts |



Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: July 31st, 2015, 10:51 am 
Offline

Joined: April 3rd, 2014, 10:27 pm
Posts: 47
Šodien iekš fb.com ieraudzīju šo - https://www.facebook.com/materiabikes
izskatās, ka LV sāk nedaudz rosīties pa velo būves jomu.
Erenpreiss, Blue Shock Bike, tagad vēl šis koka velosipēds.

Lai gan pats neesmu koka velo fans, kopumā izskatās diezgan profesionāli nostrādāts.
Jūsu domas, komentāri, kritika par pašu velo, izturību, komplektāciju?


Top
 Profile  
 
PostPosted: August 3rd, 2015, 2:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 19th, 2014, 11:31 pm
Posts: 147
Ērenpreiss ir vienkārši neadekvāts un brauc uz vecātētiņa nopelniem un reklāmu, pārdodot medicore dandruļetu par absurdu summu. Ko viņi paši ražo? (saucās velo darbnīca, ne velo rūpnīca).
Elektrodivritenis ir... elektrodivritenis.
Bet šitais ir vienkārši nevajadzīgs. Kas tiek iegūts, taisot no koka? Ja pavisam godīgi, izskatās pēc pagales, bet lai jau veicās!


Top
 Profile  
 
PostPosted: August 3rd, 2015, 3:25 pm 
Offline

Joined: September 16th, 2013, 7:05 am
Posts: 2197
Ērenpreis ražo rāmjus... Trek jau ar neražo ne rumbas ne klaņus ne riepas ne sleģus... varbūt Bontrager ir Trek piederoš uzņēmums


Top
 Profile  
 
PostPosted: August 3rd, 2015, 4:20 pm 
Offline

Joined: April 3rd, 2014, 10:27 pm
Posts: 47
xxx wrote:
Ērenpreis ražo rāmjus...

avots?

Un šī tēma vairāk par postoto koka velo. Ja kāds vēl grib izteikties par Ērenpreisu, tad iesaku veidot citu tēmu vai doties uz spamu!

Par šo velo konkrēti gribētu redzēt viņu praktiskā braucienā pa dažādiem segumiem un laikapstākļiem, jo dažas vietas konstrukcijā rada bažas par izturību.


Top
 Profile  
 
PostPosted: August 3rd, 2015, 5:01 pm 
Offline

Joined: September 16th, 2013, 7:05 am
Posts: 2197
Man liekās es pats esmu viņam prasījis bet 100 proc nevaru apgalvot


Top
 Profile  
 
PostPosted: August 3rd, 2015, 5:10 pm 
Offline

Joined: September 16th, 2013, 7:01 pm
Posts: 631
Viņiem "ražot" palīdz šķībacainie draugi, piekrītu urlam kaka


Top
 Profile  
 
PostPosted: September 27th, 2015, 1:53 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 27th, 2015, 1:39 pm
Posts: 2
Nu tas jau ir ULTIMATE HIPSTER variants, nevis kkas nopietns :D :D :D

apmeklē Lucida.lv


Top
 Profile  
 
PostPosted: September 28th, 2015, 10:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 12th, 2013, 10:25 pm
Posts: 274
Pirmais iespaids ieraugot tos velo dzīvē ir labs, bet paskatot sīkāk - nu nez.. tik cik tas koka rāmis, tik arī ir. Ja kādam patīk kā izskatās, vai arī izskats un materiāls nosaka velo izvēli, tad tas domāts tādiem braucējiem. Salīdzinot ar citiem koka un bambusa velo būvētājiem, šie Materia man šķiet vairākus risinājumus ir izvēlējušies tādus, kas nu jau skaitās ļoti novecojuši, vakardienas. Kaut vai dakša - oldskūls. Dropaouti.... nu nezz.. bildēs arī regulācijas dīvainas un liekas, ka bāze arī jocīga..

Parasti tie veiksmīgākie projekti ir večiem, kas nolauzuši entos gadus veloindustrijā, kādā lielā kompānijā vai vairākās, strādājuši gadiem R&D un tad nolēmuši uzsākt ko interesantu, ar citiem materiāliem vai dizainu. Bet nu šeit - tāds investoru projekts kopā ar spējīgu zinātnieku grupiņu.

Bet es ticu, ka pircēji viņiem būs!! Pilnai laimei trūks siksnas pievads ķēdes vietā tik un vairāk piedomāt pie aprīkojuma... chris king vai phil utt.

_________________
www.facebook.com/tomsparvelo


Top
 Profile  
 
PostPosted: October 23rd, 2015, 3:28 pm 
Offline

Joined: September 18th, 2013, 3:19 pm
Posts: 1522
Location: Rīga
rāmjus viņi testē Vācijā, tā kā ar izturību tur viss labi.

Piekrītu Tomam par ģeometriju, tas jautājums...

un koka tēma visu laiku ir aktuāla, pa kādam jaunam projektam parādās visu laiku.
Un pareizi- prasītos siksna, carbon drive- fixie, ss versijā vai ar ātrumiem rumbā... Mērķauditorijai patiktos = )

_________________
http://www.facebook.com/rixie.lv.Riga
https://instagram.com/chapi_rixie/
ātrā saite: 29 simtu viens simtu trīs


Top
 Profile  
 
PostPosted: October 23rd, 2015, 3:43 pm 
Offline

Joined: September 16th, 2013, 7:05 am
Posts: 2197
Cena?


Top
 Profile  
 
PostPosted: October 23rd, 2015, 4:07 pm 
Offline

Joined: September 18th, 2013, 3:19 pm
Posts: 1522
Location: Rīga
xxx wrote:
Cena?

frame seti cik sapratu 1500- 2500 ?

un off topics par Ērenpreiss- nevajag tos nonievāt! labi velo un tas, ka tie tiek salikti, korekti salikti, spieķoti, viss saregulēts ir ļoti daudz! un cena ir cena, jebkura uzņēmuma mēķis ir PEĻŅA!

un rāmjus (velo) ražo Kreicberg = ) vai pārējie freekbike'isti = )

a ja nopietni, cik galā maksā šāds velo vai tikai rāmis un cik darba stundu?
https://www.flickr.com/photos/bishopbik ... 415771664/

_________________
http://www.facebook.com/rixie.lv.Riga
https://instagram.com/chapi_rixie/
ātrā saite: 29 simtu viens simtu trīs


Top
 Profile  
 
PostPosted: October 23rd, 2015, 4:29 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 12th, 2013, 10:25 pm
Posts: 274
Urla wrote:
Ko viņi paši ražo? (saucās velo darbnīca, ne velo rūpnīca).


Var saukt kā grib, bet https://lv.wikipedia.org/wiki/Ražošana - arī idejas var ražot un pārdot. Mēs ņemam kaut ko, pievienojam tam vērtību, radam kaut ko no izejmateriāliem un pārdodam produktu, ja tiek radīts produkts, tad tā ir ražošana. Ja produkts tiek remontēts, tad tā ir darbnīca :)

Žēl, ka mums urlas nelaiž iekšā, varētu atnāk paskatīties kā mēs ražojam savā rūpnīcā, kur es strādāju. Tieši tas pats, kas Ērenpreisu ražošana, tikai lielāka un vairāk visa kā. Mēs nevienu detaļu paši neizgatavojam, bet iepērkam daļas no piegādātajiem, kuri ir rūpīgi atlasīti. Montējam to kopā, testējam un pārdodam. UN pasakiet kāds, ka mums nav ražošana tikai :D

_________________
www.facebook.com/tomsparvelo


Top
 Profile  
 
PostPosted: November 20th, 2015, 4:20 pm 
Offline

Joined: September 18th, 2013, 3:19 pm
Posts: 1522
Location: Rīga
vēl viens no koka tēmas...

sēdekļa lenķis regulējas ļoti vienkārši = )

Image

_________________
http://www.facebook.com/rixie.lv.Riga
https://instagram.com/chapi_rixie/
ātrā saite: 29 simtu viens simtu trīs


Top
 Profile  
 
PostPosted: December 9th, 2015, 12:42 pm 
Offline

Joined: September 18th, 2013, 3:19 pm
Posts: 1522
Location: Rīga
turpinot koka tēmu
Image

Did you know that the first lenticular wheels were made of wood? That's why we use this material to realize our vintage road wheel that you should combine with cork brakes pads to minimize their chafing!

_________________
http://www.facebook.com/rixie.lv.Riga
https://instagram.com/chapi_rixie/
ātrā saite: 29 simtu viens simtu trīs


Top
 Profile  
 
PostPosted: December 9th, 2015, 5:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 19th, 2014, 11:31 pm
Posts: 147
toms wrote:
Urla wrote:
Ko viņi paši ražo? (saucās velo darbnīca, ne velo rūpnīca).


Mēs nevienu detaļu paši neizgatavojam, bet iepērkam daļas no piegādātajiem, kuri ir rūpīgi atlasīti. Montējam to kopā, testējam un pārdodam. UN pasakiet kāds, ka mums nav ražošana tikai :D


Protams, protams. Man bija jautājums - "ko viņi paši ražo?" nu tad atbilde ir, ka ražo komplektēšanu. Skrūvē ričukus darbnīcā, detaļas ražo rūpnīcā. (par sīkumainiem tehniskajiem elementiem un definīcijām nediskutējam, bet skatāmies pēc būtības.) Un nu viņiem noteikti gribās, lai uzskata par "fabriku" kā pirmskara laikos.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group


Board index

View active topics
FAQ
Search



Register
Login